Petrus Romanus, 15. April 2022

_________________________________________________________________

BUDSKAB GIVET AF VORES HERRE TIL WILLIAM COSTELLIA DEN 15. APRIL 2022

GOD FREDAG

WILLIAM: I morges havde jeg en vision, som opfyldte en del af den vision, som jeg havde i går på hellig torsdag. Jeg forventede budskabet fra Jesus, som jeg fik at vide for nogle dage siden, at jeg skulle modtage, men som jeg havde glemt.

I går aftes var jeg i Irland til et møde med seeren Christina Gallagher . Da mødet sluttede, gik hun adskilt fra mængden. Hun stoppede op og ringede til mig bortset fra alle. Jeg var sammen med min kone og biskop Broussard. Det var et ekstraordinært møde. Christina sagde, at jeg ville blive den sidste pave om meget kort tid. Hun talte til mig om mange ting, om et meget dybt møde. Det var godt. Synet fortsatte om morgenen, da jeg talte til hende kl. 6.45. Jesus talte til mig og sagde, at jeg ikke havde glemt at have åbenbaringen, fordi det var hans vilje. I dag vil Jesus give mig et budskab til verden.

Klokken er 4.39. Sankt Michael nærmer sig. To store engle står sammen med ham – Saint Gabriel og Saint Raphael. Sankt Michael hilser på mig og siger:

SAINT MICHAEL: “Jesus kommer snart.”

WILLIAM: Sankt Michael, Sankt Gabriel og Sankt Raphael laver korsets tegn:

SAINTS MICHAEL, GABRIEL & RAPHAEL: “I Faderens og Sønnens og Helligåndens navn. Amen.”

WILLIAM:   Det Hvide Kors skinner meget. Jesus kommer igennem det, og englene knæler.

Jesus er klædt i rent hvidt. Jeg ser hans hænder og fødder med åbne sår, også hans hellige hjerte. Jesus hilser på mig og siger:

VORES HERRE: “Fortsæt med at skrive, min hellige søn.”

WILLIAM: Jesus laver korsets tegn:

VORES HERRE: “I Faderens og Sønnens og Helligåndens navn. Amen.”

WILLIAM:   Jesus smiler til mig og siger:

VORES HERRE: “Jeg velsigner dig: + Jeg kysser dit triste hjerte fyldt med megen sorg, men ved godt, Mit barn, din sorg vil snart fyldes med glæde, fordi din frigivelse og opstandelse vil komme meget snart.”

“Min elskede søn, verden går ind i lidenskaben og den fuldstændige forandring, hvor menneskeheden vil søge fred, fordi de ikke har modtaget den som håbet, idet de tror på, at menneskeheden har ægte fred uden at stole på Jesu hjælp. Mine elskede børn, har jeg ikke givet menneskeheden vejen til at modtage et liv i fred og lykke – på trods af de forskellige kors, de modtager i livet – for at følge vejen til at nå den guddommelige hellige vilje.”

“Mine børn, mine børn: I har valgt at følge verdens vej og søger alt, der fører menneskeheden væk fra Gud – væk fra Mig, jeres guddommelige frelser – men børn, I har brug for at reflektere over jeres liv, fordi I når en meget vigtig tid for menneskeheden.”

“Jeg elsker jer, mine børn og søger jeres lykke og et liv fyldt med glæde og fred. Tiden er NU – ikke i morgen – så spørg venligst nu, da tiden løber ud for menneskeheden.”

“Jeg lever igen Min Lidenskab, fordi så mange af dem har overgivet sig selv til fristelser givet til mennesket, af de onde. Venligst, kære børn, I behøver kun at bede og spørge Mig. Verden vil snart gå ind i en verdenskrig , for mange lande vil blive involveret – ikke kun af Rusland, men i højere grad af de onde ånder, der nu kontrollerer verden og forbereder menneskeheden på Antikrists kontrol .”

“Vid dette, Mine børn, når verden er i krig, vil Mine børn vende sig til Mig, men så vil den Store Advarsel komme til overraskelse for mange. Krigen vil bryde ud i Polen og alle de nordlige lande , hvor Frankrig går i krig, hvor Spanien bliver invaderet, og Tyskland bliver konfronteret.”

“Pas på Italien , for de kommunistiske styrker vil overraske det. Rom vil blive angrebet hårdt. Vatikanet vil blive overtaget. 

“De mellemøstlige lande vil invadere Spanien , men de kristne vil blive martyrdøden. Krigen vil bryde åbent i Afrika , i Sydamerika ; krigen vil bryde ud i Asien , hvor Kina vil bevæge sig mod Rusland og mange lande og dit land, Australien .”

“Men ved, når landene i USA og Canada er invaderet, vil du vide, at verden vil være i alvorlige problemer; at den tredje verdenskrig vil fortsætte i kort tid og verden vil blive stormet af en asteroide . Ikke længe efter vil tegnene blive givet til den store advarsel . Den Store Advarsel vil give menneskeheden seks uger til at konvertere til Mig, ellers vil den gå tabt.”

“Satan vil blive fjernet fra tidspunktet for advarslen , og han vil ikke være i stand til at friste menneskeheden i seks uger .”

“Mennesket må ændre sine måder eller gå tabt. Efter seks uger vil Satan blive løsladt igen, og Antikrist vil tage form som en stor og mild leder. Menneskeheden vil være i stand til at overvinde ham.”

“Husk, mine søde børn, tidspunktet for jeres svar er nu. Glem aldrig den mest magtfulde kvinde , der kan hjælpe dig, og det er min elskede mor , Maria og alle hjerters dronning . Jeg beder mine børn om at tænke sig grundigt om og bede.”

“Min hellige søn, William, jeg gav dig et syn i går aftes og tidligt i morges, hvor du mødte Seeren ( Christina Gallagher ). Denne vision skal styrke dig, for hun er en meget sand Seer. Hun tror stærkt på dig. Du vil møde hende, når din sag er blevet omstødt, da du vil rejse til Irland og mange lande i Europa for at forberede dem på de kommende begivenheder.”

“Bed, mine børn, for I skal læse budskaberne, endda givet til Christina og følge, hvad jeg og min hellige mor har givet hende.”

“Mine elskede børn, genlæs budskaberne givet til jer over hele verden og tag mod. Bed for de mennesker, der lider i krigslande – Ukraine – og tag mod til dig, for du ved, at Jesus og Maria elsker dig.”

“Snart vil et meget stort jordskælv ryste Indonesien og Kina . Bed for Mine børn, så de vågner.”

“Min elskede søn, jeg elsker dig utroligt meget. Frygt ikke, for vi i himlen elsker dig meget og våger over dig. Du vil få gode nyheder meget snart, og du vil blive befriet og sendt hjem.”

“Jeg velsigner dig og alle dem, du elsker, og dem, der elsker dig. + Jeg velsigner dig, mit hellige barn – jeg sender dig en velsignelse. + Min hellige moder sender sin kærlighed til dig. Hold dig stærk og forbliv i fred: I Faderens og Sønnens og Helligåndens navn. Amen.”

“Jeg er din Jesus, dine hjerters konge. Vær ikke bange, for du vil få mange sådanne visioner. Jeg elsker dig, min engel af guddommelig kærlighed .”

“I kort tid vil mange mennesker forstå, hvorfor jeg kalder dig denne vigtigste titel.”

WILLIAM: Jesus velsigner mig tre gange:

VORES HERRE: “I Faderens og Sønnens og Helligåndens navn. Amen. (tre gange). Fred være med dig +. Jeg elsker dig så meget.”

[Se hjemmesiden for Christina Gallagher: http://www.christinagallagher.org/en/ ]

_________________________________________________________________

This entry was posted in Dansk and tagged . Bookmark the permalink.