Petrus Romanus, 29. September 2021

______________________________________________________________

HELSEFESTEN MICHAEL, GABRIEL og RAPHAEL

29. SEPTEMBER 2021

I dag, min elskede sjel til Jesus, vår kjærlige frelser. Er høytiden for våre elskede erkeengler: Saint Michael, Saint Gabriel og Saint Raphael.

Verden blir korsfestet av den problematiske Covid-19 , som får menneskeheten til å bli stengt på grunn av regjeringens svakheter, som har gjort det mulig for menneskeheten å bli lukket for menneskelige reaksjoner, slik at menneskeheten ledes av mennesker, som ikke gjør det følg Jesus, men følg svakheten ved menneskets manglende evne til å gjenkjenne sannheten.

For å hjelpe menneskeheten anbefaler jeg Medisiner, Ivermectin eller Hydroxychloroquine . Jeg anbefaler at du ikke godtar medisinen som tilbys av myndighetene.

I dag, på høytiden for de store erkeengler, ber jeg deg om å lytte nøye, for Antikrist gjør sine grep for å ødelegge Guds folk og den romersk -katolske og apostoliske kirke.

Som du kjenner pave Benedikts regjeringstid , kjent som (emeritus) – er hans tid veldig nær. Hold øye med bevegelsene til Russland og Kina , for når pave Benedict har forlatt Roma , vil du vite at tiden, da jeg, William John Døper Costellia, skal overta som den siste vikaren i Kristi kirke, slik jeg vil bli kjent som pave Peter II – også kjent som lille Abraham II .

Jeg ber mine kjære barn om å ikke føle seg tapt eller ned, fordi Gud og Maria, Jesu mor, vil passe på oss, så ikke mist motet. Verden for øyeblikket kontrolleres til en viss grad av Illuminati og Elite – og enda mer, Antikrist . Men Gud organiserer Sannhetens hær, som er 50 millioner sterke og vil bli sterkere etter hvert som tiden går.

Mine kjære folk, ta mot og stol på Guds godhet, for menneskeheten blir blind – men Gud i sin makt og godhet vokter over dere. Gud har reist den franske monarken, og han jobber sakte. Han er en god, hellig mann og jobber sammen med meg, så ikke glem at Gud kontrollerer hele verden og lar Antikrist oppfylle sine planer om å overta hele verden, men denne gangen har Antikrist en bestemt tid , så kommer det til en plutselig slutt. Vi kan forvente at tiden vil variere fra år 2022 til år 2030 . Selvfølgelig vet vi ikke det eksakte tidspunktet, men vet dette, at hele Antikrists regjeringstid er seks uker etter den store advarselen , som vi forventer etter at pave Benedikt (emeritus) flykter fra Roma.

Monarken og jeg forbereder Restkirken nå, så husk oss i dine bønner.

Gud har ikke glemt deg, men ber om mange bønner. Be om løslatelse fra kjedene som Satan har lagt på meg, slik at jeg kan dra til Filippinene for å sette opp Vatikanet og lede Kirken. Be om at jeg skal kunne reise til Singapore og Tyskland og mange andre land før det blir umulig. Be for monarken som trenger støtte fra Kirken.

Mine kjære folk, ikke miste troen, men stol på Gud og vår hellige mor, Maria, fordi Vår Frues triumf er veldig nær, når hun vil bli kronet Mediatrix of All Graces, Co-Redemptrix og Advocate , fordi alle miraklene skal skje veldig snart. Husk å be for meg også. Jeg ber Jesus om å velsigne deg: + som jeg vil velsigne deg: +

Måtte Jesus og Maria velsigne deg +

William J. Costellia,

Erkebiskop

______________________________________________________________

This entry was posted in Norsk and tagged . Bookmark the permalink.